STG (SMART TYCOON GROUP)..SAYA JATUH CINTA !!

/
0 Comments
Bismillah

Assalamualaikum

hai

aku tak tau nak cerita macam mane.

aku dah JATUH CINTA nih...hihi

aku HAPPY GILER okay...

cerita nye macam nih..

aku selalu percaya yang aku takde bakat dalam bisnes..

sebab aku takde belajar 

MARKETING

FINANCIAL

BISNES ADMIN

yang aku rasa mmg patut ade dalam diri seorang bisnes man/woman

so aku memang percaya aku TAK BOLEH BISNES..

tak percaya pada diri sendiri
(negativity betul kan?)

lepas tu..

setelah mendirikan rumah tangga..

kerjaya aku adalah

DIRECTOR OF OPERATION 
di 
Little Sand Castle aku ini..

A.K.A

STAY-AT-HOME WIFE

A.K.A

SURI RUMAH TANGGA SEPENUH MASA

hihi..

lepas dah siap dengan house chores..

mesti la aku takde keje lain selain online FB..

aku rase boring..

pastu aku hantu tido ye..=)

asik nak tido je..

aku rasa hidup aku tak productive..

JODOH...

mempertemukan aku dengan sahabat lama..

dah berbelas tahun tak jumpa die..

kawan masa sekolah rendah lagi..

SITI NOOR HIDAYAH

rasa tertanya-tanya dengan posting beliau yang selalu pop out kat news feed aku kat fb..

bile aku tanye dengan seed(siti noor hidayah)..

seed memberikan penerangan serba ringkas tentang STG nih..

haih..ter-fall in love dah dengan STG..

menunggu KEIZINAN dari The Hub untuk join STG bukan mudah ye..

SABAR dan BERDOA banyak-banyak pada ALLAH masa tu..

akhirnya SABAR dan DOA membuahkan HASIL..

The Hub bagi join!!

yeay!

pinjam duit die RM10..sebab mase tu aku ade RM40 je..

hihi..

kelakar..

aku TAWAKKAL dekat ALLAH S.W.T..

Bismillah dengan RM50 tu..

Alhamdulillah..!

dengan RM50 je..

bukan setakat jadi ahli..

FREE!

ONLINE COACHING
-coaching melalui group chat

ILMU
-ilmu marketing yang tak ternilai dengan RM50 tu.

SISTEM
-siap rasa macam confident level dah tinggi..
sebab aku mmg lack of self confidence kn..hihi

MENTOR
-mentor superb!! sentiasa disisi kite tak kisah time kite down ataupun tak..mereka terbaik!!

aku baru join beberapa hari..

rutin harian dah berubah..

seronok tak terhingga!!

energy dan semangat meluap2..=)

bersyukur sangat pada Allah..

baru sekarang aku rasa hidup aku nih productive..=)

sape2 yang nak join..jom la!!

PM "STG"- 011 5296 4656
@
boleh visit fb aku di SINI

jom sama-sama berjaya..



yang housewife takde keje nak buat tu lagi la bagus kalau join..

boleh isi masa lapang..=)

semoga Allah membuka pintu rezeki seluas-luasnye untuk kite semua..

#ProjekSTG

#Themagicofpartime

#rm1jutasebulan

#Letsuccessmakesthenoise

till then people..



Lot's Of Love,
Mrs.Zairi









You may also like

Tiada ulasan: