SIAPA SUKA SHOPPING KAT GUARDIAN ??

/
0 Comments
Bismillah

Assalamualaikum

hye

a few days back aku rasa macam semalam kot..

tak hingat..hihi

aku n The Hub gi cari cranberry juice

coz kat ruma memang dah habes..

last time beli kat watson

so pergi lah kami ke watson berdekatan iaitu di Plaza Angsana..

so dengan happy melangkah masuk nak bertemu dengan cranberry juice pujaan hatiku..

yeay..nampak dah..

tapi price tag!!

RM 52.++ ok!!

last time beli baru

RM 39.++

itu yang 500 ml..

aku memang suke yang kecik..

sebab cranberry juice nih guna botol kaca..

berat ye..

aku dah la rasa insecure bile mengendali kan sesuatu berkaitan kaca nih..

tak confident..

so bile terkejut tengok kenaikan harga yg begitu memberangsangkan aku pn ajak la The Hub gi GUARDIAN..

GUARDIAN sebelah je dengan WATSON

so bile masuk je GUARDIAN..

terus gi kat part cranberry juice..

we hee...ade la cranberry juice tu..

senyum sampai telinga..

cuma kat guardian ade botol besar je..

botol kecik nan hado..

pastu aku tengok price..

WOW!! WOW!! WEE!!

murah ever okay!!

RM 69.++

untuk 1 liter..

so aku pun a bit curious la kan..

so tanye the girl...

me: adik..price nih kene ade membercard ke?
girl: tak lah kak..kite tengah buat sale 4 hari.
me:oh yeke? sampai bile?
girl: hari nih last day..

me was  like!! alhamdulillah...

nasib baik datang hari nih..

terus happy dapat harga yang begitu berbaloi..

dah bayar tu the girl kasi discount card!



6 % OFF 
for EVERY SINGLE ITEM!!

LADIES kan..

bile dengar je EVERY SINGLE ITEM TERUS JADI TAK TENTU ARAH..

hahah!

terus tanye coklat nih pun 6% OFF?

n the girl said YES!

terus tanye The Hub

u takde nak beli ape2 ke??

The Hub said NO..

nama pun LELAKI kan..

diorang memang jarang tergoda dengan SALE!

so aku pun takde nak beli ape2..

so happy berbelanja pada hari itu..

sebab dah la dapat harga berbaloi2 untuk cranberry juice..

tanpa perlu member card or what..

dapat pulak discount card 6% OFF..

happy to the max!!

walaupon tak guna pun discount card itu..

valid till end of APRIL..

so sape2 yang suke shopping kat guardian tu boleh la serbu guardian..

okay itu je nak share..

eh nak belanja sikit gambar cranberry juice baru saya..


okay dah..tu je nak share kali ni..

till then..

Assalamualaikum..


Lot's Of Love,
Mrs.Zairi







You may also like

Tiada ulasan: