KARIPAP KAMBING...HIHI

/
0 Comments
Bismillah

Assalamualaikum

hye!

korang baca tajuk pun mesti pelik..kelakar geli hati sume ade kan?


hye..saye KARIPAP KAMBING yg gorgeous..

hihi

semalam aku ikut The Hub gi office dia..

pagi dah sampai okay..

sebelum pukul 9..

sebenarnye..aku ikot sebab nak gi pos barang nina..

nina order set PKP..

dah tu ..plastik yg prabayar habes..

yg plastik biasa die jual rm2.00 pn habes..

so terpaksa la gigih guna kotak..

kitorang jalan kaki dari office The Hub sebab lagi senang jalan kaki dari naik moto ..

tau je la jalan kat tgh2 bandar..jem xkire waktu..pastu jalan kecik...ade pulak orang yang tak bertamadun parking di tepi2 jalan..

so on the way balik office..aku saja je la tanye The Hub kedai roti yg lama tu kat mane..

aku tau area situ..tapi xtau arah mane..kesian betul kn..

kalau join EXPLORACE ke AMAZING RACE  ke..

confirm aku sesat ntah kemana2...haha

so here we are..

SALAHUDDIN BAKERY


nampak? kedai nih oldskool giler kn..

nampak signboard tu..betul2 lama tu okay..

tibe2 aku rase macam kat zaman dulu2 plak..

hihi

kedai nih walaupon oldskool cam nih..tapi pelanggan ramai..

tak kire bangsa okay..sume suka beli kat sini..

masa aku datang nih ade pelanggan cina jugak datang beli kat sini tau..


banyak sangat roti..aku suke roti...kalau gi mane2..memang suke masuk kedai roti..tapi tu dulu la..time belum kawen.. hihi

sekarang masih suke roti..tapi kurang obses..

tengok nih..


frame2 lama...

kebanyakan artikel akhbar lama...

tetiba aku nampak kat signboard kecik tu tulis

KARIPAP KAMBING
(MUTTON)

nampak tu karipap kambing...?

eh! aku memang xpernah tau ade orang jual karipap kambing nih..

ke aku sorang yg xtau..hahaha

aku kalau gi sini memang suke beli roti kacang merah..

semalam bile nampak karipap kambing terus je laju cakap kat The Hub nk karipap kambing..

hahah!

first time okay makan karipap kambing!


ni ade roti lagi..


inilah uncle yang bertanggungjawab menjual karipap kambing kepada aku...

die bukan tido ye..mata die tertutup masa aku snap nih..


bila masuk kedai nih..rasa macam kembali pada zaman dulu2 plak..semua barang lama2..

diorang bakar roti pn masih guna cara lama tau..

IMPRESS sangat...ade kedai oldskool gini kat tengah2 bandar..

kalau org jb mmg tau sgt dah kedai roti Jln Dhoby nih..kedai nih famous..

so itu jela untuk entry kali nih..

sape yang nak try karipap kambing boleh la pegi kedai nih..

tapi make sure korang datang pagi..sebab roti kat sini laris sangat..

address ade kat signboard kat first gambar tu..

so till then people..=)

Assalamualaikum..


Lot's Of Love..
Mrs.Zairi


You may also like

Tiada ulasan: